mandag den 13. august 2018

Mine erfaringer med dansk

Mine erfaringer i dansk er at vi lavede mange øvelser og det var altid kun nogen der var med i timerne resten sad bare bagerst. jeg kan analysere men er ikke så god til at tolke og perspektivere. jeg er heller ikke så god til komma og til at stave. Er vant til at analysere ting og have lidt grammatik.

Vi lavede ikke så meget grammatik i folkeskolen i dansk eller læste. Det var næsten kun analyse vi lavede og nogengange øvede vi os på prøver både mundtligt og skriftligt.

Læsning var ikke noget vi lavede så meget af i skolen men hvor vi bare skulle læse en bog derhjemme. Jeg er ikke så god til at huske eller skrive noter i dansk timer. Når vi analysere er det ret tit vi analyserer en bog vi læser derhjemme.


Patrick 13-08-2018

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Hovedsynspunkter for lederne - Mads og Dánial

Hovedsynspunkter i lederne Ja, håndtryk bør være et krav til nye statsborgere.* "Det er der gode grunde til, for håndtrykket sætte...