Vi lavede ikke så meget grammatik i folkeskolen i dansk eller læste. Det var næsten kun analyse vi lavede og nogengange øvede vi os på prøver både mundtligt og skriftligt.
Læsning var ikke noget vi lavede så meget af i skolen men hvor vi bare skulle læse en bog derhjemme. Jeg er ikke så god til at huske eller skrive noter i dansk timer. Når vi analysere er det ret tit vi analyserer en bog vi læser derhjemme.
Patrick 13-08-2018
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.